lördag 15 juni 2013

2 Världar & BroshBeats på ( Din Gata ) Sveriges Radio 100.6


Jag var i Malmö i går & gästade ( Din Gata ) Sveriges Radio 100.6 med
Broshbeats ( Sam Alfaro ) & Martin Alexandersson. Riktigt kul var det att få träffa programledarna Helen & Juan Havana som intervjua oss mellan 07:00 - 09.00. Jag passade på att köra 2 låtar live i studion. Jag rappa min senaste singel "Melina" som gästas av Antonio från T.N.T & Avslutade med min nya singel "När jag var liten önska ja" som gästas av Anastasija. Singeln kommer att släppas den 22/7-13.  Missade du programmet ? Var lungn! Jag länkar reprisen & kommer även lägga ut hela programet i dag på film på min youtube kanal. hoppas ni diggar det ni hör. Ha en bra dag // 2 Världar

Länk: 2 Världar & BroshBeats på ( Din Gata ) Sveriges Radio 100.6



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar