onsdag 12 juni 2013

Hjälp mig vinna GP SCEN!!!

Hej Mina vänner! Som ni vet är jag med i en tävling som heter GP Scen! Och ni alla har hjälpt mig så otroligt mycket. Jag är så tacksam för detta.. Jag behöver er hjälp en sista gång! Jag ligger 9:a i tävlingen man måste komma 8:a för att gå direkt till finalen. Har du röstat redan? Då kan jag säga att man kan rösta en gång per webbläsare. Så om du orkar rösta en gång på firefox och en gång på Chroome. har du mobil eller i pad rösta där med. Har du redan gjort det men ändå vill hjälpa mig nå mina drömmar så får du gärna kopiera länken och dela den. Vill inte sitta här och tigga röstet och förstöra era loggar med reklam men jag är så jävla nära. en placering i från att få uppträdda på GBG -Kalaset. Snälla mina vänner. Hjälp mig. Vill verkligen vinna detta.. http://scen.gp.se//Bidrag.aspx?id=158

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar