måndag 26 maj 2014

Det var bättre förr!

Musiken idag går inte ens jämföra med hur det var förr. Låtarna vi gör i dag har bättre kvalitet, Men låtarna vi gjorde förr hade så mycket känslor. Vi var 2 bästa vänner som dela samma intresse, musik. Det är en av dem bästa tiderna i mitt liv. Fan vad kul vi hade. I dag är inte musik lika kul, iallafall inte på samma sätt. Man är inte lika kreativ längre, Man begränsar sig, begränsar sina ord. Fuck önskar allt kunde vara som förr, när man körde sin grej oavsett vad folk sa. Vi bara mangla på. Sedan kom FAME in i bilden. Så många vänner jag mist bara för att jag blev en hype kåt jävla fitta. i dag skiter jag i hypen och bara gör musik jag gillar med ämnen som jag tycker samhället behöver. Men jag saknar fortfarande dessa tider. #C-us #2 världar #Broshan crew #Imc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar