lördag 24 maj 2014

Från 63 kilo till ett bättre liv

9 veckor har nu passerat sedan jag kontakta Vladan, desperat ville jag förändra mitt liv. Jag var skin och ben. Vågen peka på lätta 65 kilo. Drabbades av ångest attacker vilket jag än i dag och kanske hela livet får leva med. Men just nu och 3 veckor tillbaks har jag inte haft någon attack alls. Jag mår bra nu. Bra kost, bra träning och bra vänner runt om kring mig. Min största hjälp har jag fått från min fru, som får ta större ansvar hemma med våran dotter när jag hela tiden tränar, hon lagar min mat varje dag så att jag inte fuskar med maten, hon peppar mig att ta mig till gymet när jag är trött. Så otroligt tacksam för det hjärtat. Sedan får jag inte glömma Vladan som trodde på mig när ingen annan gjorde det! Jag är inte klar än men jag har börjat! Jag har rest mig från soffan. Jag svetsa på gymet och jag äter som fan ! Detta är bara början. Jag har tränat i flera år utan resultat pga av fel kost och fel träning. I dag väger jag 71 kilo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar