söndag 25 maj 2014

Grattis på morsdag!


Första gången jag såg dig tappa jag andan, Fick en klump i magen. Jag blev kär direkt. 2003 blev vi tillsammans och fast att väldigt många hade åsikter om vårat förhållande, har vi alltid kämpat trotts motvind. Vi var från två olika kulturer, två olika religioner. Våran kärlek var förbjuden. i 10 år smög vi med våran kärlek, min dröm var att världen en dag skulle få se den. Ville att alla skulle se hur mycket jag älska dig. i 10 år har vi gråtit floder, för vi har trott att varje dag  tillsammans skulle vara den sista.

Många av mina vänner sa till mig att en Svensk med en arab aldrig kommer att funka. Det är förbjudet. Gör slut.
Jag sa till dem att jag aldrig tänker göra slut, jag dör hellre än att få leva mitt liv utan henne.

I dag är vi gifta och har en underbar dotter tillsammans. jag trodde aldrig att jag skulle få säga detta till dig Ranja, MEN;

Grattis på morsdag min älskling, mitt hjärta, min bästa vän!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar