måndag 26 maj 2014

Sluta aldrig kämpa

Många har frågat mig via ask när jag och Ranja gifte oss. Vi gifte oss den 8:onde maj 2010 i Kungälv. Vi blev tillsammans 2003 på ett diskotek. Sedan den dagen har jag inte kunnat kolla på en annan tjej. Det var bara Ranja jag ville ha. Ville spendera hela mitt liv med henne. Det har varit en jävligt jobbig resa för oss båda då vi kom från olika kulturer. Men med handen på hjärtat så var det värt det. Har aldrig ångrat mig, inte för en sekund. I dag är vi gifta och har en underbar dotter och vårat andra barn kommer i augusti. Många har mejlat mig och frågat hur vi klara de, hur vi gjorde för att få gifta oss. Våran kärlek var för stark och gick inte att stoppa. Vill man så går de. Problemet med många tror jag är att dom ger upp för lätt. Älskar du någon och det känns rätt. Kämpa! Ge aldrig upp. Visa att eran kärlek är starkare än andras hat. Låt folk kolla på er och tänka dom passar inte. Vem bryr sig. Bara du är lycklig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar